Volhyn Press Club Hosts Master Classes
volhynpressclublogo.jpg

ТЕЛЕВІЗІЙНА ШКОЛА
«РЕПОРТЕР»
Україна, 43025 м. Луцьк, вул. Шевченка,14 тел/факс 8-0332-72-45-48,
e-mail: au.gro.eruc|kstul#au.gro.eruc|kstul
www.lutsk.cure.org.ua

На Волині започатковано Телевізійну школу «Репортер»

Журналісти-початківці та студенти Луцького гуманітарного університету й Волинського національного університету ім. Лесі Українки, що навчаються за спеціальністю «Журналістика», отримали змогу удосконалювати телевізійну майстерність. Це стало можливим завдяки проекту Волинського прес-клубу, підтриманого Фондом розвитку ЗМІ Посольства США в Україні.

Заняття у школі розпочинаються вже у листопаді 2007 року і триватимуть до червня 2008 року. Щотижня слухачі відвідуватимуть майстер-класи відомих в Україні викладачів, журналістів-практиків і режисерів, навчаться знімати і монтувати власні відеоматеріали на базі сучасного телевізійного комплексу. Серед тем майстер-класів і тренінгів – «Репортер і журналістська етика», «Операторська майстерність», «Мистецтво телережисури», «Мистецтво монтажу», «Від фактів – до аналізу», «Психологічні аспекти роботи репортера», « Сюжет: від ідеї до ефіру», «Робота репортера в кадрі», «Техніка мовлення» та інші. Навчання в школі – безплатне, проте набір слухачів відбуватиметься на конкурсній основі. Кращі сюжети, виготовлені в школі «Репортер», транслюватимуться в ефірі Волинського телебачення.

Важливою складовою проекту є виготовлення на базі Телевізійної школи «Репортер» навчального відеофільму «Професія – репортер», який стане у пригоді кафедрам журналістики багатьох вищих навчальних закладів, оскільки українських аналогів таких навчальних відеопосібників немає.

Президент Телевізійної школи «Репортер» – дійсний член Євразійської академії телебачення і радіо, заслужений журналіст України Святослав Пирожко, переконаний, що в такій школі «є конча потреба», оскільки «найцікавіший жанр – репортаж – занедбаний», та й загалом фахівців-телевізійників на Волині обмаль.

Надзвичайно схвально відгукнувся про школу ректор Луцького гуманітарного університету Андрій Журавльов. В очолюваному ним вузі факультет журналістики функціонує вже десять років, майже всі його випускники працюють за спеціальністю, в тому числі й на всеукраїнських каналах. Проте студенти-журналісти не мали змоги практично вдосконалювати свої знання. «Гадаю, що створення такої школи і стане тією необхідною лабораторією, де буде шліфуватися телевізійник. Отримання такого гранту можна порівняти хіба з відкриттям нового вузу», – зазначив пан Журавльов.

«В академічній освіті це була незаповнена ніша. І школа репортера допоможе витримати баланс і теоретичного навантаження, і практичної роботи», – підсумувала проректор з навчальної та виховної роботи Волинського національного університету ім. Лесі Українки Ірина Констанкевич.

Як зазначила керівник проекту Ольга Куліш, «телевізійна школа не припинить своєї роботи і після закінчення дії проекту. Надана проектом техніка дозволить і надалі проводити у Волинському прес-клубі творчі майстер-класи, виготовляти соціально-значиму відеопродукцію, буде доступна для студентів журналістських факультетів двох волинських університетів, громадських організацій для популяризації ідей демократичного громадянського суспільства».

volhynpressclubpressconference.jpg

Volhyn Press Club is establishing on its premises a Television Reporter Training School using a grant award from The Embassy of the United States of America. The Master Workshops were announced Nov. 19 at a press conference.

This training school will be used by Lutsk Humanitarian University and Volyn National University, both located in the city of Lutsk, Volhyn Oblast, Ukraine, to train journalism students in broadcasting.

The project envisages an arrangement of master-classes and practical training in editing news and analytical topics, which will include the whole process of producing video product: from video filming to post-production. The best stories produced by the members of "The Reporter School" will be broadcast on Volhyn TV.

The Reporter School also plans to produce an educational film, "Profession of a Reporter." This film will be very useful to the faculties of Journalism in many Universities as there is no such kind of educational video in Ukraine.

Volyn Press Club was founded May, 2005 on the base of the Lutsk Press club of Reforms which had been working since 1994 as one of the centers of Ukrainian Reform Education. Functions of press club activity include: to initiate urgent problems of social, economic and democratic reforms; to develop independent press activity; to unite journalists all over the country; to support journalists’ professional activities taking into account world’s standards of journalism; to defend journalists’ rights of Volyn mass-media.

Rose Mary Sloan Mercer, former state editor of The Tulsa Tribune and on leave from the Orange County (California) Girl Scouts Council, and Robert R. Mercer, Cypress (California) College Journalism Chair and Fulbright Scholar at Lutsk Humanitarian University, will present the first Master Class Dec. 7. The first issue to be discussed will be media ethics.

Robert Mercer is administrator of Journalism Mashup. He is scheduled to present "From Ideas to Air" Jan. 11.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License